“Wij werken aan ontwikkeling”

Directie en bestuur

Wij zijn een openbare school voor zowel speciaal onderwijs (W.A. van Lieflandschool) als voortgezet speciaal onderwijs (VSO Dunk). Onze school valt onder het bestuur van Openbaar Onderwijs Groningen.

Directie

De W.A. van Lieflandschool staat onder leiding van onze directie. De directie van de school bestaat uit:

• H. Bal (directeur)
  • I. Oosterhuis (adjunct-directeur SO)
  • M. Werksma (adjunct-directeur VSO Dunk)

Bestuur

Onze school valt onder het bestuur van Openbaar Onderwijs Groningen. Binnen dit bestuur vallen 37 openbare scholen, waardoor het één van de grootste onderwijsorganisaties in Noord-Nederland is.

Binnen het bestuur werken we met een unieke combinatie. We werken namelijk samen met scholen binnen het speciaal onderwijs, het basisonderwijs én het voortgezet onderwijs. Deze 37 scholen hebben allemaal hun eigen kennis, ervarig en mogelijkheden. Binnen de samenwerking kunnen we dit met elkaar delen, dit biedt daarom ook mooie kansen voor onze school.

Veel leesplezier!